Over BP IT Support
Al meer dan 12 jaar in de IT. Dag in dag uit.
De Missie
BP IT Support is gedreven om kwalitatieve, betrouwbare én betaalbare IT-diensten te leveren aan particulieren en kleine bedrijven. Ik weet dat de technologie snel veranderd en dat er veel nieuwe informatie bij komt, elke dag weer. Ik probeer het dan ook zo eenvoudig mogelijk te maken voor de gebruikers die daar behoefte aan hebben, ik wil het internet toegankelijk houden voor iedereen.
Wie is de eigenaar van BP IT Support?
Bernard Prinsen, een jongeman van 25 jaar die inmiddels al 13 jaar bekend is in de IT, begonnen als iPhone reparatie dienst op 13-jarige leeftijd, veel aanwezig is geweest in de lokale computerzaak MMT Lochem als reparateur en adviseur van 2014 tot 2022, in die tussentijd ook bijna 2 jaar bij Repairhouse in Zutphen in dienst geweest als allround reparateur en daarna bijna 6 jaar bij een Apple Authorised Service Provider gewerkt als Certified iOS Technician waarna het tijd werd om toch verder te kijken naar de mogelijkheden.
Mijn Waarden
- Kwaliteit: Ik streef naar uitmuntendheid in alles wat ik doe.
- Transparant: Ik ben eerlijk en transparant in mijn communicatie en prijzen.
- Klanttevredenheid: De behoeften van mijn klanten staan centraal in mijn werk.
- Innovatie: Ik blijf op de hoogte van de nieuwste technologieën om de beste oplossingen te bieden.
Mijn Expertise
Hardware
Computer en laptop reparaties, upgrades, systeembouw en onderhoud voor optimale prestaties.
Software
Installatie, configuratie en ondersteuning voor besturingssystemen en applicaties.
Netwerken
Advies, installatie en optimalisatie van thuisnetwerken, WiFi-oplossingen en netwerkbeveiliging.
Beveiliging
Bescherming tegen virussen, malware, ransomware en andere cyberdreigingen.